Графік роботи та доступність
Гаряча лінія Слот Сіті працює з 8:00 до 20:00. У неробочий час відповідь на питання надасть голосовий помічник. У цьому випадку ви отримаєте відповіді на найпопулярніші питання відвідувачів.
Звернутись в онлайн-чаті можна цілодобово без вихідних. Максимальний час очікування зворотного зв’язку на електронну адресу – 24 годин. Зазвичай оператори відповідають протягом 10 хвилин. Якщо представники саппорту завантажені зверненнями, то час очікування може збільшитись до кількох годин. Цей метод частіше обирають гравці, які не потребують негайної відповіді та завантажують скріни або інші документи.
Основні способи зв’язку
Є кілька варіантів зв’язку із службою підтримки:
- онлайн-чат на сайті;
- гаряча лінія Slots City;
- емейл – [email protected];
- в групах месенджерів.
Обирайте найбільш зручний для себе варіант.
Як зв’язатися з підтримкою Slots City: номер телефону гарячої лінії
У Слот Сіті гаряча лінія номер телефону – 063 021 30 21. Отримати відповідь можна лише у робочий час.
Відповіді на поширені питання
Чому я не можу увійти в особистий кабінет?
Помилка може відбуватися, якщо ви вказали неправильний пароль або логін
Як пройти верифікацію акаунту, якщо виникла помилка?
Можете використати інший спосіб для верифікації або звернутися до служби підтримки та пройти верифікацію вручну.
Чому мій депозит не зараховується на рахунок?
Депозит може нараховуватися до кількох годин. Якщо гроші так і не надійшли, зверніться до служби підтримки з доказами депозиту.
Чому виграш не виводиться або затримується?
Виведення може тривати до 48 годин. Якщо депозит не прийшов, перевірте правильність написання номера картки. Зверніться до служби підтримки.
Чому мій акаунт заблоковано або доступ обмежений?
Казино блокують акаунти через порушення правил, з якими гравці погоджуються при реєстрації.